18.01.2009 22:11

Už mi lásko není dvacet let: Jiří Zmožek

Už mi lásko není dvacet let
Už mi není ani dvacet pět
A že to moc krásná léta jsou
Nebral bych je ani náhodou
To se jenom pro mne točil svět
Co jsem neměl to jsem chtěl mít hned
A co měl jsem to jsem dával dál
Rád jsem sázel snadno prohrával

Čas otupí i ostrý břit
Když tebe mám co ještě můžu chtít
A s láskou nehodlám už vabank hrát
Když tikot hodin měl bych vážně brát
Čas otupí i ostrý břit
To co mi dal to si zas může vzít
Proto se neptám, když se probouzíš
Jestli jsem to já o kom právě sníš

Už mi lásko není třicet let
Už mi není ani třicet pět
A že to moc krásná léta jsou
Říkal jsem si ať mi zůstanou
To se kvůli tobě točil svět
Tebe učil jsem se nazpaměť
Myslel jsem že spoustu času mám
A že už vůbec nikam nespěchám

Čas otupí i ostrý břit
Když tebe mám co ještě můžu chtít
A s láskou nehodlám už vabank hrát
Když tikot hodin měl bych vážně brát
Čas otupí i ostrý břit
To co mi dal to si zas může vzít
Proto se neptám, když se probouzíš
Jestli zůstaneš nebo odcházíš
 

—————

Zpět